Dnia 9 stycznia 2015r. odbyła się wycieczka do Warszawy z udziałem uczniów naszej szkoły. Po sprawdzeniu obecności zajęliśmy miejsca w autobusie i wyruszyliśmy w podróż o 6:30 z ulicy Zielonej (znajdującej się niedaleko szkoły).

Pierwszym punktem wycieczki było zwiedzanie Sejmu, po którym oprowadzała nas pani przewodnik. Spędziliśmy tam około godziny. Zobaczyliśmy tam m.in. salę plenarną obrad sejmu oraz korytarz, na którym odbywają się wywiady z politykami.

Kolejnym punktem wycieczki było zwiedzanie Muzeum Historii Żydów Polskich. Tam pani przewodnik opowiedziała nam wiele istotnych faktów o historii Żydów zamieszkujących Polskę w XX wieku. Punktem kulminacyjnym, kończącym naszą wycieczkę, był spektakl pt. „Konserwator” w Teatrze Komedia. Zagrało w nim wielu słynnych aktorów, tj. Jan Jankowski, Joanna Falkowska, Maria Pakulnis oraz Katarzyna Zielińska. Przedstawienie było wyjątkowo ciekawe i zabawne. Najmłodszym uczniom udało się zdobyć autografy oraz zdjęcia z aktorami. Do Hajnówki, w dobrych humorach, wróciliśmy około godziny drugiej w nocy. Uczniowie byli bardzo zadowoleni z wycieczki.

Z niecierpliwością czekamy na kolejny wyjazd!